Sider

1. desember 2013

Julekurv...

Ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb i dag
 
#86 Lag en julekurv
(eller noe til å ha godteri i )
 
Jeg har laget denne kurven,
og fylt den med Marshmallows i en cellofanpose :-)

Har brukt mønsterarket "Snowflakes" fra
Maja Design sin serie It's Christmas Time,
og litt hvit bazzill kartong til hank og paneler.
 
Oppskriften til kurven er veldig enkel,
og den fant jeg her :-)
 
Design Teamet ble denne gangen sponset med
nydelig bilder fra Nicecrane Designs
 
 
og jeg valgte disse to bildene til mitt prosjekt...
 
 
Har stanset ut en ramme i hvit bazzill kartong med
Spellbinders Floral Ovals, og bildene er laget ovale med
Spellbinders Petite Ovales Large.

Snøfnuggene er stanset ut med puncher fra Martha Stewart,
 malt med snowpaint og har fått litt "bling" i midten.
Kanten rundt kurven har fått en blonde til pynt,
og hanken er laget av ei 5x30 cm stripe hvit bazzill,
punchet på begge sider med Martha Stewart "Doily Lace".
Stripen i midten var nederst på mønsterarket fra Maja Design.
 

Jeg brukte et helt 12" x 12" ark til min kurv,
men denne kan enkelt forminskes ved å bruke f eks
et 9"x9" eller et 6"x6" ark som utgangspunkt.
Med 6"x6" blir kurven passe til å henge på juletreet ;-)
 
Ta en titt innom hos Nordsalten Hobbyklubb
og se hva de andre DT-jentene har laget.
Veldig hyggelig om du vil delta i utfordringen vår :-)

Ha ei fin førjulstid :-)

3 kommentarer:

Marianne H sa...

Denne er rålekker, Rita. Ha en fin søndag, klem.

Unni A sa...

Det var en skikkelig nydelig julekurv! Så koselige motiv og så vakkert pyntet.
klem Unni

Nicecrane Designs sa...

Sooo cute Xmas Basket,,,so cute, so adorable,,,, love th way you used my picts, in such adorble way and the spellbinders are great,,,,,LOVEEEEEE YOUR CREATION,,,,,.Feel free to ask me your favor product from all my stuff for free,,, let me know and all over Merry Christmas Ritak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...