Sider

28. desember 2013

Julefeiring...


 Også i år feirer vi jul på hytta i Kvitfjell,
og her er det masse snø.

Her har det vært fullt hus og koslig familiejul
fra julaften til kvelden 2.dag.
Foruten oss sjøl (meg, gubben, bikkja),
har vi hatt besøk av Hanne, Sindre, mine foreldre,
svigermor, min svigerinne og vår "svigergutt".
 
Utpå dagen 2.dag fikk vi også koslig besøk av slekt fra Otta.
 
Nissefar og Rudolf ønsker velkommen på trappa,
til tross for at de er litt nedsnødd...
 
Julestemning i stuevinduet...
 
...og julepyntet peis :-)
 
Nå skal vi ha et par rolige dager,
og jeg skal hjem og jobbe litt,
før 3 vennepar kommer til nyttårsfeiring :-)

Ha noen fortsatt koslige romjulsdager...
Juleklem fra Rita

6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Her ser det bare idyllisk ut Rita:-)
Kos dere masse og ha en fin romjul!!
Godt nytt scrappe år:-)

Klem Laila.

Hege sa...

Dette må være det ultimate stedet å feire jul på!? Og det viktigste av alt- et hus (eller hytte for den del) får ikke sjel av seg selv. Det får sjel og varme av menneskene som bor der!!!

Diger klæm fra Hege :)

Unni A sa...

Så koselig!! Snø? Her bare regner det... Kom noen fjoner i går, men de regna fort bort igjen. Egentlig helt greit for min del, jeg er ikke så glad i snøen. Hvertfall ikke her i byen. Men det ser jo skikkelig koselig ut på fjellet! massevis av vinter og julestemning! Kos deg videre :)
løe, Immo

Meretekj sa...

Å, så koselig dere har det!
Ei fortsatt god jul ønskes deg og dine.
Klem, Merete

Lisa Rasmussen sa...

WOOOW, hvor ser det super hyggeligt og stemningsfyldt ud.
Her i Danmark har der ikke været et eneste snefnug og det savner man virkelig især i julen.
Rigtig godt nytår ;O)))

Heidi sa...

Så koselig da!
Nå får jeg litt mer julestemning av å se på disse bildene:)
(Her regner det og man har vårstemning.)
Ha en fortsatt fin romjul og kos deg masse.
Klem, Heidi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...