Sider

13. desember 2013

Julebakst...

Årets julebakst er klar :-)

I år har jeg bakt kanelboller, kolakaker, havreflarn,
amerikanske sjokoladecookies
og tradisjonen tro en stor porsjon pepperkaker.

Tusen takk til Kjersti for fantastisk oppskrift
havreflarn, de er kjempegode :-)
 
Hanne i full sving med pepperkakebaking.
 
Og her ser dere "årets kolleksjon" av ferdigpyntede pepperkaker...
De store hjertene med sløyfe er til å henge opp til pynt,
og ellers har vi holdt oss til snøtema i år,
med skøyter, snøfnugg, snøengler og snømenn ;-)
 
Og til slutt må jeg bare vise dere denne nyanskaffelsen,
som jeg kjøpte på julemesse i Fjellhallen...
En søt pose til å oppbevare pepperkakeformer i :-)
 
God helg allesammen :-)

2 kommentarer:

Unni A sa...

Nam nam dette så godt ut! Så flink du er som baker så mange sorter! Her i huset bakes det ikke lenger, ikke en eneste kake blir det til jul. Vi var i Sverige i går og da kjøpte jeg noen bokser med safrankaker. Der er så gode :)
De pepperkakene deres var virkelig lekre! Tror det er første gang jeg har brukt ordet lekker om pepperkaker :) Men disse var rett og slett lekre! Så morsomt å bare bruke snømotiv og dere har pyntet dem så nydelig!
Ha en fin 3. søndag i advent!
klem Unni

Synnøve sa...

Så flink du er, Rita <3 og så masse snadder du har fått laget til jul!! Nammi nammi!! Og som sagt på FB, de pepperkakene er jo nesten for fiiine til å spise :) Viktig å kose seg i jula :) Ha en fortsatt fin førjulstid...
klem, Synnøve

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...