Sider

16. mars 2015

Hockeyhelg i Moss...


Da Gjøvik Hockeys A-lag skulle spille "kvalik" til 1.divisjon i helga,
ble det hotellhelg i Moss på kosekrokmannen og meg.
Disse kampene måtte vi jo bare se!!!!!!
Vi har altså for det meste tilbringt helga inne i Moss Ishall.
Det var en veldig kald fornøyelse,
men vi holdt varmen med pledd over beina,
en kaffekopp i hånda, og heiet oss varme og håse,
for dette var jo så innmari spennende!!!!


Gutta våre gjorde en super innsats og spilte mye bra hockey,
 men dessverre holdt det ikke helt denne gangen...
Dermed ble det Kråkene og Nes som spiller 1.div neste sesong,
mens Astor og Gjøvik blir i 2.div ett år til,
om det ikke blir noen justeringer i divisjonene ;-)


Vi bodde midt i byen på Moss Hotell.
Rakk såvidt en liten rusletur i sentrum og gågata
lørdag formiddag, før kampene startet...
Og jammen fant jeg en spennende butikk å kikke innom,
"Sy- og Strikkedilla" var jo midt i blinken for meg,
og med veldig hjelpsom og hyggelig betjening :-)


På kvelden var vi på Restaurant Alexandros, 
hvor Hellstrøm har vært og "ryddet opp"...
Koste oss med kjempegod gresk mat og et glass vin,
for det hadde vi virkelig fortjent, hihi ;-)

Nå har jeg ei travel jobbeuke foran meg,
men får ta en dag om gangen, så går det nok veldig bra...
Ha ei fin uke du også :-)

1 kommentar:

Tove Strand Bjørgan sa...

Hei på deg Rita!
Ser virkelig ut som dere hadde en hyggelig (og litt kald)helg i Moss.
Er så herlig med sånne "friminutt" i hverdagen :)

Vi sees på Totentreffet - gleder meg asså!

Kreativ klem fra Tove.
P.S Tusen takk for all herlig inspirasjon i bloggen din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...