Sider

20. mars 2015

Maledilla...

Vi har fått ny maling på Lykke (Panduro) hvor jeg jobber, 
"Vintage Paint" i de lekreste farger,så den måtte selvfølgelig prøves...
Dermed startet forvandlingen av diverse småting,
midt på stuegolvet, bare oppå noen aviser....


To kurver kjøpt på Åhlèns, ble hakket søtere med litt
rosa og hvit maling, og en blonde rundt kanten...

Et nøkleskap kjøpt på salg på Feel, 
som ble altfor grått mot veggen min,og bare ble stuet bort,
fikk nå et strøk hvitmaling og blondepynt :-)

To hyller kjøpt på halv pris hos Kid, og malt i hvitt og rosa.
Inni hyllene har jeg brukt et tynt rosa ark med hvite prikker,
som også er kjøpt på Lykke (Panduro),
og limt/lakket med decoupagelakk både under og over.

Da var min "maledille" over for denne gang,
og jeg har klart litt nytt og sommerlig stæsj å pynte med
rundt omkring i huset og på verandaen :-)

Kanskje du fikk lyst til å male litt også?

10 kommentarer:

Aquarell sa...

Så fine de ble! :-D
Likte kurvene spesielt godt, de ble så søte.

MonaV sa...

Du er en multikunstner du Rita:):) Og like vakkert og delikat blir alt du lager. Malinga mi står her urørt enda, men en dag......

Marianne H sa...

Helt supre ble de :) Den malingen må jo også testes :)

Cornelia sa...

Alldeles fantastiskt fint blev det! Att lite färg och blonder kan göra sådan skillnad?!

Ha en härlig helg!

Connie sa...

Woooow så mye lekkert.
Mye maling kan gjøre.
Ha en fin helg.
Klem Connie

nergele's puslerier sa...

Skulle "malelysten" komme tilbake så er det bare å melde fra -jeg har nok prosjekt....hehehehe...

Flott med litt ny vri på ting og tang,da er det gjenbruk og det lik jeg...

Klem herfra...(om du vil hæll ei)hehehehe

Karen Elise sa...

Så fine tingene ble med litt maling! Nydelige!
:) Karen Elise

Unni A sa...

Kurvene fra Åhlens ble ikke bare hakket søtere, de ble myyyye søtere! Nøkleskapet ble nydelig, lekkert med blonda! Og hyllene ble kjempefine de også. Jeg fikk malt fra meg i fjor høst da vi pussa opp halve leiligheten her :P
Ha en fin søndag! Det snør vel hos dere også? Jeg har satt meg med ryggen til vinduet og gidder ikke se på det. Venter på at sola kommer tilbake om ett par dager :)
klem Unni

Dortesjs sa...

så fine kurve og nøgleskabet er super sødt

Pinklady 68 sa...

Så nydelige hyller og nøkkelskap!
Hvitt, rosa og blonder er jo en innertier:-) Pynten inne prikken over ièn!
Ha en fin kveld!

KLem Laila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...