Sider

11. mars 2012

Vel blåst...

Da var Totentreffet over for denne gang...
Til tross for en meget redusert helsetilstand i hele vinter,
 har vår faste organisator  Anne Linn trukket i trådene,
 og gjennomført nok et vellykket treff.
Vår erfarne og arbeidsvillige vaktmester Berit,
har også gjort en helt super innsats.
Mange andre frivillige har bakt, kokt kaffe, ryddet og ordnet,
sånn at arrangementet kunne gjennomføres denne gangen også.
Det meste kan ordnes, når alle tar i et tak,
og man drar lasset sammen!
Tusen takk til hver og en av dere :-)

Ca 60 blide "jenter" i alle aldre,
har kost seg med papir, saks, lim og allverdens stæsj,
fra fredag ettermiddag til søndag ettermiddag.

Til slutt var scenekanten, som ble brukt til utstilling,
dekket av meter på meter med de lekreste papirkreasjoner...

Og innimellom alt "papirarbeidet",
tok vi oss tid til å være litt sosiale også...
Koslig å ta seg en runde i lokalet og bli inspirert av det andre lager,
og slå av en prat med gamle og nye scrappevenninner :-)
Noen bursdagsbarn hadde vi også iblant oss.
Anne Lise var en av dem, og ble behørig feiret med
roser, kort og ei flott bursdagskrone !!!

Takk for et koslig treff alle sammen :-)
Jeg gleder meg allerede til neste gang, som blir til høsten...  

4 kommentarer:

Hilde sa...

Effektiv du gitt som allerede har blogget om helgens eventyr!!

Jeg har en real "hangover" og har problemer med å komme igang igjen! hihi, det tar på for gamle "kjærringer"!!
vi har hatt en flott helg, og jeg gleder meg allerede til neste gang!

Hege sa...

Jepp, gikk ikke glipp av noe, nei... Jammen godt å få det bekreftet! (Lurte jeg noen nå???)

Klem Hege

Papirdilla sa...

Ser ikke ut som dere hadde det noe fint....;) Er ikke misunnelig i det hele tatt!!!
Klem;)

Wenche sa...

Tusen takk for ei flott helg. Det brettekortet du viste meg lørdagskvelden, har du link til en tut' på det?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...