Sider

17. mars 2012

Et rosa konfirmasjonskort...

Jeg falt helt for dette søte rosearket fra Papirdesign,
som ser ut som det har små broderte roser strødd utover
på den ene siden, og dust mønster i matchende farge på baksiden.
Perfekt til brettekort :-)

Har brettet ett dobbeltsidig mønsterark,
 slik at det får lommer til tags
 både på fremsiden og baksiden av kortet.
Har funnet oppskrift på dette her i bloggen til Anne Kristine :-)

Baksiden av kortet.
Arket jeg har brukt heter "Broderi" og er fra Papirdesign.
Har pyntet med blonder og papirroser fra skuffen min,
og en hjertecharms fra Kort & Godt.

Et nærbilde av det ene hjertet,
som er stanset ut med dies fra Nellie Snellen.
Stemplene som er brukt, er nyheter fra Kort & Godt.

I lommene er det tags,
enkelt pyntet med små vers  og litt skriveplass.

Ønsker dere alle ei koslig helg,
og fine og kreative dager i uka som kommer :-)

6 kommentarer:

Hege sa...

Jeg vet ikke om noen som er så god på brettekort som deg, Rita!!! Dette var virkelig lekkert!!! Jeg har jo også falt totalt for dette nydelige arket- bare vent å se... (fnis)

Klem Hege

nergele's puslerier sa...

Nei,sjekk så nusselig kort med søte roser på -var dette gossint hæll??
Romantisk og fine ark også konfirmasjoner..

God lørdags kveld..

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekre mønster ark:)
Ha en fin dag, klem:)

MonaV sa...

Lekkert mønsterark og nydelig kort Rita:)

Synnøve sa...

Sååå nydelig dette var, Rita <3

Papirdilla sa...

Et nydelig kort fra brettemesteren:))) Har beundra dette i butikken, Rita. Det er rålekkert!
Klem,
Hanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...