Sider

14. mars 2012

Søtt brettekort...

Laget ett enkelt, men likevel litt søtt brettekort på Totentreffet....
  
Brukte ark fra MME sin nye serie "Follow Your Heart",
og lot arkene i seg sjøl være pynten på forsiden.
Mønsterarkene er kjøpt hos Papirpikene :-)

Bare bittelitt pynt i tillegg til mønsterarkene;
 Blondesløyfe til lukkingen (fått av Marte),
 en liten tag (også fått av Marte), et par små papirroser
og en liten hjertecharms nede i høyre hjørne.

Når man knyter opp sløyfa ser det sånn ut...

Og til slutt innsiden av kortet,
med plass til tekststempel og skriving...

...med et søtt lite fuglebur klippet ut av mønsterarkene,
satt på 3D-pute og pyntet med blondesløyfe.

Det var det hele, enkelt og greit!!!

6 kommentarer:

Filharmonica sa...

Nydelig brettekort! Helt unødvendig med passe pynt på forsiden når du har brukt så lekre mønsterark :-) Likte spesielt godt fugleburet med blondesløyfen :-)) Ha en flott dag i vårsola! Klem

Papirdilla sa...

Kjempesøtt kort, Rita! Flott bretteteknikk.
Klem,
Hanne

MonaV sa...

Enkelt og greit sier du, men nydelig var det iallefall:)
Dette er vel bretting jeg kan klare og dette hihi:)

Marte sa...

Dette kortet liker jeg bare så godt, nydelig og søtt! :) En bretteteknikk jeg må prøve meg på etterhvert også!

Håper du har en deilig dag i solen, min venn!

Klem

Hege sa...

Synes dette så veldig avansert ut jeg, Rita! Lekkert!!!

Klem Hege

Synnøve sa...

Herlig brettekort, Rita:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...