Sider

8. mars 2012

Travle tider...

I forrige uke byttet jeg en jobbedag,
og tok meg en bitteliten vinterferie på hytta.
Deilig å koble av og lade batteriene litt,
da det er travle tider både privat og på jobb om dagen...
Tassen og jeg koste oss på "bortoverski",
mens resten av gjengen så på World Cup-renn
og bedrev mere fartsfylte skiaktiviteter i alpinbakken! 

Nå i helga har jeg jobbehelg,
i tillegg til at vi deltar med butikken vår på
Totentreffet på Eina.
Masse jobb med varer og pakking både før og etter,
men kjempekoslig treff og gøy å være der :-)
Gleder meg både til å møte kjente,
og bli kjent med nye scrappegale jenter i alle aldre :-)

Og forhåpentligvis får jeg kanskje laget noe småtteri på treffet,
sånn at jeg har noe å vise dere over helga...
God helg  folkens :-)

2 kommentarer:

Marianne H sa...

God helg til deg og. Det blir stas med treff på Eina. Godt du har fått ladet batteriene skikkelig, det treng nok vil jeg tro. Vi sees, klem.

Hege sa...

Kos deg på treff!!!! Og riktig god helg!

Klem :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...