Sider

1. februar 2011

Vinner av min "Giveaway" :-)

Først og fremst tusen takk for alle hyggelige kommentarer
som dere har lagt igjen her på den nye bloggen min :-)

Kjempegøy at så mange hadde lyst til å vinne
Pion-ark, blomster og blonde.
Så nå gjenstår det bare å finne ut hvem som er den heldige vinneren....

Her er de 44 lappene med alle deltagernavnene klare for trekning...

Det "magiske øyeblikk"...

*

*

*

og

vinneren

er

*

*

*

Mia

Om du trykker på navnet kommer du direkte til hennes blogg,
og kan ta en titt på alt det flotte hun lager :-)

Håper dere andre ikke ble altfor skuffet...
Dere er hjertelig velkommen til å titte innom hos meg,
og delta igjen en annen gang :-)

Klem fra Rita

6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Gratulerer til den heldige vinneren:-)

Mia sa...

Jippi!! Tenk at jeg var så heldig at jeg vant denne flotte giveawayen. Innholdet er bare så "midt i blinken" for meg.

Tusen takk Rita.

Klem Mia

Marte sa...

Gratulerer så mye til Mia! :) Det er ikke for giveaway jeg titter innom deg, iallefall... Du lager så mye lekkert, at jeg bare MÅ titte innom bloggen din daglig. Koser meg med alt det flotte og inspirerende du legger ut :)

Klem fra Marte

annkan sa...

Grattis, Mia! :-)

Mette sa...

Gratulerer til den heldige vinner:)

Lori Aragon sa...

Thank you for the fun Rita!
Have a great week :)
Love and hugs ~ Lori

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...