Sider

1. september 2015

Sjokolade...


Ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb i dag:

#123 "Sjokolade"
Lag hva du vil med sjokolade som tema :-)

Jeg har laget et trekkspillkort med sjokolade inni,
og et "lollipop-kort" med sjokoladehjerte til pynt :-)

Her ser du trekkspill-kortet stå åpent...

Trekkspillkortet er brettet av kraftkartong,
og pyntet med et motiv fra Pion Design og en liten tekst.
Ei lita blondesløyfe, og gullhjerte fra Panduro til pynt.
Kortet holdes sammen med et gullbånd.

Inni kortet er det 4 lommer, med plass til små sjokolader.
Pyntet med et mønsterark fra Studio Light,
og sjokoladetekster fra Kort & Godt.

Lollipop-kortet er laget på en sirkel av kraftkartong,
som har fått blonde rundt hele kanten.
Oppå der en kakeserviett i kraft fra Panduro,
deretter en kakeserviett i gull som jeg fant i skuffen min ;-)
Har brukt en hvit papir-rosett oppå der igjen,
 og pyntet med ett sjokoladehjerte i gull (kjøpt hos Nille).
Blondesløyfe, hyssingsløyfe, en søt liten tag,
og små stempeltekster fra Kort & Godt.
Pinnen er et papirsugerør.

Baksiden helt enkel, 
med samme kraft kakeserviett fra Panduro,
et hjerte laget med en dies fra Joy Craft.
Stempeltekst fra Kort & Godt,
og ei papirrose til pynt :-)


Ta en titt innom bloggen vår,
og se på alle de fine inspirasjonsbidragene
med sjokolade som tema....
Håper du får lyst til å delta på utfordringen vår :-)

Ønsker deg en fin høst,
med masse papirkos på høstmørke kvelder :-)
Klem fra Rita

6 kommentarer:

Ellinore sa...

Så flotte kort....de lollipop kortene er så dekorative...Klem

Pinklady 68 sa...

Utrolig fine sjokoladekort, Rita!! KJempefine detaljer og ikke minst yammy:-) Nydelige solsikker i forrige innlegg også!
Tror jeg må lage et lollipop-kort i løpet av uka:-)
Ha en fin høstkveld!

Klem Laila.

Mette sa...

Kjempestilig, om mulig enda finere i virkeligheten:) Synd jeg ikke har bursdag før i mai...sukk ;)

Cornelia sa...

Så fantastiskt läckert! Rent av delikat..! *ler*

Vilken underbar gåva, Rita, och så väl genomfört!

Ha en god helg!

Unni A sa...

Helt nyyydelig sjokoladekort! Stilig bretting! Vakkert lollipop-kort også. Nå må jeg se å få prøvd meg på en sånn!
klem Unni

MonaV sa...

Vannvittig flott og jeg er superinspirert av lollipopkortene dine:):)
Og heldige meg er eier av dette nydelige lollipopkortet du har laget her. Det har fått sin plass på kortveggen min:):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...