Sider

28. september 2015

En travel høst...

Denne høsten er veldig travel,
og jeg løper fra det ene til det andre...
Heldigvis ikke bare jobb og plikter,
har det travelt med å kose meg også jeg vet dere ;-)

Ikke så mye tid til papirkos for tida,
men forrige helg var Mette, Mona og jeg
på scrappehyttetur på Kvitfjell fra torsdag kveld til søndag kveld...

Vi koste oss max, og det ble tid til det meste,
selv om helga gjerne kunne vært enda lenger...
Vi scrappet, strikket, skravlet, gikk på tur i høstfjellet
og koste oss med "bobler" i jacuzzien.
Takk for en koslig jentetur :-)


På torsdag var Hannemi og jeg på kosetur til Strømmen,
og jeg lover vi utnyttet dagen til fulle... 
Først scrappeshopping på Bikuben,
maaange timer på Strømmen Storsenter,
og til slutt et godt måltid mat på Egon :-)

På fredag var det en tidlig morgen,
med feiring av den ene Lykke-sjefen, som fylte 50 år,
og deretter 10 timer på jobb :-)

Gratulerer med dagen Marianne :-)

Koslig å bli overrasket med bursdagssang, ballonger,
 blomsterhilsen, kaffe og kake på morgenkvisten :-)

Og på lørdag var det 25-årsjubileum i Gjøvik Hockey,
og stor fest i klubbens "storstue" Gjøvik Fjellhall.

Nydelig mat, hockeyhistorie, prisutdelinger og fin dansemusikk.
Kjempegøy, med ca 160 unge og gamle hockeyentusiaster samlet :-)

Som dere sikkert skjønner, ble dette en veldig lat søndag,
hvor jeg har samlet energi til enda ei travel uke :-)

Kanskje kommer det litt papirarbeid
på bloggen i løpet av uka også...
Klem fra Travle Tårnfrid

1 kommentar:

Mette sa...

Ja det må jeg si....ikke ligget på latsiden du den siste tiden;) Det er godt det koselige aktiviteter du har bedrevet tiden din med :) Det var en strålende hyttetur vi hadde, kos på alle måter ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...