Sider

13. juni 2017

Sykepleier-kort...



I dag fikk min "svigerjente" vitnemål,
og er ferdig utdannet sykepleier...


... og da måtte jeg jo lage et ordentlig
Sykepleier-kort til henne :-)

Tusen takk for inspirasjonen Mona V <3


Inni kortet gikk jeg visst litt amok med ekte
sykepleier-stæsj som plaster, piller og sprøyter....


Dette er stanset ut med dies fra Marianne Design,
som jeg har hatt liggende en god stund,
og nesten hadde glemt at jeg hadde...

Men som jeg sier til "kosekrokmannen" når
han klager over alt utstyret, stæsjet
og rotet på scrapperommet mitt,
ALT KOMMER TIL NYTTE EN GANG :-)


I dag har jeg pakket bikini og solkrem,
og bittelitt til kanskje,
og er helt klar for sommer, sol og ferie...

Snakkes om et par uker :-)

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Så stilig sykepleierkort!! Du er sååå kreativ, Rita :) God ferie til dere :) Blir det bobil i år?
stor klem, Synnøve

Pinklady 68 sa...

KJempefint kort! Personlig og flott:-) Gøy når de unge når sine mål. Gratulerer!

God sommer til deg og dine!
Klem Laila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...