Sider

3. juli 2017

Ferie-reprise...

Hanne og jeg gjorde det enkelt i år,
og tok en reprise av fjorårets sydenferie...
Samme sted og samme hotell, hihi :-)
(Hotell Sentido Mikri Poli i Makrigialos på Kreta)


Vi har hatt to herlige uker med sol, varme og slaraffenliv,
og bare kost oss på stranda :-)

Vi kom hjem på torsdag kveld,
og da byttet jeg kjapt til en mindre koffert,
og fartet videre allerede fredag formiddag,
men ikke så langt denne gangen...


Nå var det julegaven fra kosekrokmannen som skulle nytes...

Billett til Elton John-konsert på Hamar,
med hotellovernatting i juniorsuite, "bobler" i glasset
og middag før konserten...

...og sist men ikke minst disse lekre Elton-inspirerte solbrillene :-)

Det var kjempefint vær, og en flott utendørs konsert,
 med ca 10 000 personer på Stortorget på Hamar.
Elton John er jo en aldrende musikklegende,
så veldig gøy å ha hørt ham live en gang synes jeg :-)


På tirsdag har kosekrokmannen og jeg vært gift i hele 30 år!!!!!

Her er han med storfisken han fikk i Orkla tidligere i sommer,
men jeg håper fortsatt han er enig i at jeg er
hans største og beste fangst, 
hihi :-)


Blir nok ingen stor feiring denne gangen,
men bare en enkel middag for to på verandaen hjemme,
siden "Monsen & frue" snart skal ut på et lite eventyr igjen ;-) ;-)

Tar med pc`n jeg, 
så kanskje det blir en liten oppdatering eller to underveis...

God Sommer :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...