Sider

19. januar 2015

"Michael Kors" skjerf og kake...


Her har tiden etter nyttår bare føket avgårde som vanlig,
og det er mer enn nok å henge fingrene i overalt,
både hjemme og på jobb...
Strikking er fortsatt like populært,
så på "Lykke" går garnet unna som varmt hvetebrød :-)

Michael Kors er jo så "in" for tida,
så jeg måtte bare strikke et sånt MK-skjerf jeg også...

 Originalskjerfet er nok strikket i et litt grovere og ullgarn,
men for meg var det viktig at skjerfet var mykt og godt å ha på seg.
Valgte derfor å strikke det i Hexa fra Du Store Alpakka.

Og da Hanne fylte 21 år for noen dager siden,
laget jeg sjokoladekake formet som ei
Michael Kors-veske til henne :-)

 Denne frøkna har nemlig bittelitt dilla på MK,
og har skaffet seg en liten samling de siste par årene.
Sånn er det når man jobber og tjener egne penger :-)

MK-jakka på bildet kom jeg over i Berlin,
den passet heldigvis akkurat til henne, og ble vinterens favoritt :-)

Hanne og kjæresten skal ut på langtur,
og avreisedatoen nærmer seg med stormskritt...
Hvis du har lyst til å følge med på hvor de er
og litt av det de opplever, finner du link til reisebloggen
deres  "Globefjotter" her og i sidebaren min :-)

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Vackert stickat och en helt fantastisk "väsk-tårta"! Wow! Den måste ha fallit 21-åringen i smaken!

Synnøve sa...

Se på dette, du :) Ikke bare scrapping denne dama kan!! Og den kaka er jo bare heeelt utrolig, trodde det var ei veske, jeg :) Herlige bilder :)
klem fra meg

Berit sa...

Så flink du er! Den kaka var jo bare så lekker!
Klem, Berit

Unni A sa...

Du er en multikunstner du, Rita! Skjerfet ser mykt og godt og varmt ut. Veskekaka var helt fantastisk! Wow!! Du er så flink!!
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...