Sider

27. april 2014

Noe med vinger...

Det er søndag morgen, og jentene hos 
er klare med en ny utfordring til dere
#81 Noe med vinger

It's Sunday morning, and the girls in the
Addicted To Stamps Challenge Blog
are ready with a new challenge for you
#81 Things with Wings

Jeg har pyntet en 10" kraft tag fra Rangers.
Alle kantene er rufset, og svertet med Distress Vintage Photo.
Jeg har brukt restepapir til å dekorere tag'en,
og et vintagebilde fra Papirpikenes klippeark.

I have decorated a 10" craft tag from Rangers.
All the edges are distressed, and blackened with
Distress Vintage Photo. I have used leftover papers to
decorate the tag, and a vintage photo from
a cut out sheet from Papirpikene.

Har dekorert med en kakeserviett, hamptråd, en mini-tag,
2 brads, stjerner i kraftkartong og et par treknapper.
Poststemplene er fra Kort & Godt,
og de andre tekstene fra Ranger/Tim Holtz.

I have decorated with a doily, hemp tread, a mini-tag,
2 brads, kraft stars and a couple of wood buttons.
The poststamps are from Kort & Godt,
and the other text stamps from Ranger/Tim Holtz.

Baksiden er også dekorert i samme stil.
The back is also decorated in the same style.

Håper du har lyst til å delta på utfordringen vår,
og om du vil ha mere inspirasjon,
 finner du flere prosjekter her på bloggen.

Hope you will join our challenge,
and if you want some more inspiration,
take a look at our blog.

Ha en fin søndag!
Klem fra Rita

Enjoy your Sunday!
Hugs from Rita

11 kommentarer:

Heidi sa...

En stilig tag du har laget!
Lekkert design med flotte detaljer:)
Ha en fin søndag, klem:)

Marianne H sa...

Så fiiiin :))) ha en fin søndagsaften.

Tone M. sa...

å...så søt den er....
rett og slett herlig

Pinklady 68 sa...

Utrolig lekker tag!!!! Superfin layout og detaljer sammen!! Love it:)
Ha en fin kommende uke!

Klem Laila.

Marlies sa...

A beautiful vintage tag Rita. Fab details. hugs, Marlies

Unni A sa...

Wow så stilig tag! Herlig motiv :) Tøffe farger og detaljer. Likte godt den teksten :)
klem Unni

Danoesja sa...

Hi Rita
I love your tag and the image with the plane on it, really awesome.
Hugs, Danoesja

Flo sa...

I love your vintage tag! Beautiful details! Hugs, Flo.

Heidi sa...

Så tøff og stilig tag, Rita! Vi savnet deg i går kveld. Håper det passer bedre for deg neste gang.

RoseSommer sa...

Hei, jeg hadde skikkelig flaks da jeg kom over bloggen din mens jeg googlet etter noe annet. Nå har jeg kost meg med å bla igjennom HELE bloggen din de siste kveldene. Så mye fint å se. Og alt du lager er så utrolig forseggjort og vakkert. Mye rosa og roser, akkurat sånt jeg liker. Gleder meg til å følge deg framover.

Chris sa...

Hi Rita, I love masculine cards and tags that are well done. This one is perfectly done! I loved your take on the Things with Wings theme. You did a wonderful job!

XO,
Chris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...