Sider

21. april 2014

Påskedager...

Nå er påsken snart over for denne gang...
Håper du har kost deg,
om du har vært på fjellet, ved sjøen, eller hjemme :-)

På grunn av spredte jobbedager hos både oss, og husets ungdommer,
 ble det ingen typisk familiepåske på oss i år.
Kosekrokmannen, hunden Tassen og jeg har tilbringt
 noen rolige dager helt for oss sjøl på hytta denne gangen.

De dagene været tillot det, koste vi oss i sola på verandaen,
et skikkelig slaraffenliv både for to- og firebeinte ;-)

Fortsatt masse snø i Kvitfjell, 
og det var fine forhold både i alpinbakken og skisporet,
men vi valgte heller å gå noen turer på truger :-)

Heklet litt i før-påskedagene, og dermed ble det
 to fornøyde småjenter som reiste på påsketur med nye OL-luer :-)

Og jeg kunne starte med et nytt prosjekt... ;-)

De siste påskedagene tilbringer vi hjemme med litt jobbing,
og litt vårsysler i hagen i nydelig sol...
Dessverre har det blitt et par dager sånn delvis i senga også,
da jeg selvfølgelig fikk migreneanfall !!!!!
Nyt den siste påskefridagen din :-) 

1 kommentar:

Unni A sa...

Ser ut som du har hatt en kjempefin påske :) Men så kjedelig med migrene da! Det slapp heldigvis jeg denne påsken, hadde bare 1 dag med hodepine pga nakken. Men ellers har vi kost oss masse på hytta :) Var en tur i Hamar, fikk et akutt behov for å stikke innom Unik Hobby da jeg plutselig oppdaget at de skal legge ned. Så leit! :(
Ønsker deg en fin uke!
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...