Sider

15. april 2014

Koslig travelhet...

Ooops! Her var det stille gitt....
De siste ukene har bare føket avgårde som en virvelvind,
men sånn er det når man er livredd for å gå glipp av noe kos... ;-)


Siden jeg kom hjem fra New York for vel 2 uker siden,
har jeg rukket helt utrolig masse....
Jeg har jobbet mange dager, vært på to helgescrappetreff,
vasket huset, pyntet trappa til påske, vært på symøte,
feiret to bursdager i familien, scrappet og strikket litt,
vært på sesongens siste hockeykamp,
og dessverre mistet en kjær liten firbent nabovenn...

Noen bilder fra vårens Totentreff  28.-30.mars 2014

Koste meg som alltid, skravlet masse,
 og fikk utrolig nok laget et par kort også...
Flott arrangement og masse hyggelige scrappedamer :-)

Steinkjerscreppa 4.-6. april 2014
"D bli itjno' fart uten bart"

Et flott og veldig profesjonelt arrangement,
og mange hyggelige scrappedamer der også :-)
Jeg var reisefølge for Mona V, som holdt kurs der oppe,
og koste meg maks hele helga :-)

Og jammen rakk vi å kose oss litt i Steinkjer,
utenom det å være på treff også...
Kafèbesøk og litt shopping er jo alltid hyggelig tidsfordriv :-)

Nå er jeg noen dager på hytta sammen med kosekrokmannen
og hunden min Tassen, vi bare lader batteriene,
før vi skal hjem og jobbe i slutten av uka...
Ha noen fine dager du også :-)

1 kommentar:

MonaV sa...

Ja, du kan å kose deg du Rita:):)
Og jeg er så heldig og ha vært med på noe av det......tusen takk for at du ville være reisefølget mitt til Steinkjer, og tusen takk for masssse latter, moro og kos :)
Kos deg resten i hytteparadiset ditt resten av uka før du skal på jobb.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...