Sider

27. mai 2011

Sorry folkens!

Beklager at det er litt stille på bloggen min for tida,
men alt har en forklaring sies det....
Og dette har tilogmed flere forklaringer:

1) Jeg satt og jobbet på pc`n min her en tidlig morgen,
og plutselig sa det "bang" og den kortsluttet helt,
 og er ikke å få liv i igjen, grrr...


2) Jeg er ikke helt i form om dagen
(vondt i halsen, litt feber, smerter i kroppen osv)

3) Jeg har det kjempetravelt med masse forberedelser
til Papirpikene skal åpne den 3.juni,
så nå jobbes det både hverdag og helg, sent og tidlig... 

Men jeg er snart tilbake... :-)

3 kommentarer:

nergele's puslerier sa...

Ja,er det ikke sånn da att en ulykke kommer sjelden alene,håper du blir bedre og att "kosenallen" og Tassen kan være til trøst...

Ha en så fin helg som mulig.

Klem fra Hilde Johanne

Pinklady 68 sa...

Masse lykke til med alle forberedelsene til åpningen av Papirpikene! Og riktig god bedring:-)

Ønsker deg en fin lørdag! Klem Laila.

Ellinore sa...

Tusen takk for en fantastisk åpningshelg....dere har virkelig klart og få til en flott butikk....for oss "papirgale" damene....Treffet på lørdag var bare helt "topp"....storkoste meg hele kvelden...Klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...