Sider

8. mai 2011

En kunngjøring...

Endelig er det "offisielt" og vi kan kunngjøre våre planer,
som vi har "ruget" på noen måneder:
 Et lite eventyr! 
...og en "baby" på vei.
Vi går spennende tider i møte på Gjøvik denne sommeren!!

To spente piker skal få sin drøm oppfylt,
to piker som elsker papir og stempler,
to piker som nyter å være kreative
og som lever og ånder for sin hobby.
Nå er tiden kommet hvor de to pikene skal sette sin idè ut i verden,
 eller det vil si, de skal bygge videre på en vei
som allerede er startet, og lage noen nye stier.
 Denne muligheten kunne vi ikke la gå fra oss,
 og dermed ble PAPIRPIKENE født.
I forbindelse med at HappyHobby ville selge butikken,
har vi kjøpt deres varelager,
 og starter opp igjen i de samme lokalene som HappyHobby er nå.
 (Øvre Torvgate 16, 2815 Gjøvik)
Siste åpningsdag for HappyHobby er fredag 27.mai.

Papirpikene
åpner med stor åpningsfest og mange gode tilbud
FREDAG 3. juni og LØRDAG 4. juni.

Vi kommer tilbake med mer informasjon
 når det nærmer seg åpningsdagen.
Hilsen to spente papirpiker
Hilde Røisehagen og Rita Kjølvang

7 kommentarer:

Berit sa...

Tillykke med sluttspurten på "svangerskapet" Tipper babyen blir helt perfekt!

Og vi - iallefall jeg - gleder meg med dere!!

Pinklady 68 sa...

*Så spennende!! Masse lykke til!!!
Klem Laila.

Heidi sa...

Så spennende!
Lykke til:)
Klem:)

marita sa...

Lykke til Rita og Hilde-dette blir spennende. Gleder meg til å stikke innom dere:-))
Klem fra oppi dala

Mette sa...

Dette må bare bli bra med to så dyktige, flotte og ikke minst kreative "piker":)) Gleder meg stort til dere åpner:)))

Klem Mette

Scrappelise sa...

Lykke til, dette er så moro for oss også! :-)

Ellen Karin sa...

Å så spennende. Gratulerer så mye til dere begge - og masse lykke til. Jeg skal fortsette å komme innom hver gang jeg er på Gjøvik. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...