Sider

15. mai 2011

Travle tider...

Det er travle tider,
så det blir dessverre lite blogging og kortlaging om dagen,
men jeg lover å komme sterkere tilbake...

Som dere sikkert har fått med dere,
blir Hilde og jeg fifty/fifty butikkeiere fra 1.juni. 
I den forbindelse er det mye å gjøre,
både av tankevirksomhet, papirarbeid og praktiske oppgaver.
Men heldigvis får man jo ofte ekstra energi og arbeidslyst
når det er noe man virkelig "brenner for",
så Papirpikene skal nok komme i mål til åpningsdagen 3.juni :-)

 
Innimellom prøver jeg å "lade batteriene" og koble av litt.
For meg er den aller beste avkoblingen
turer i skogen med hunden min.
Er så godt å komme seg ut i frisk luft, nyte naturen,
og ikke minst synet av en glad hund som koser seg på tur.

 
Har jo vært en fantastisk flott vår i år.
så jeg har faktisk fått unna litt hagearbeid også.
Fått raket, luket og plantet litt,
så det er slettes ikke umulig at det kommer noen bilder,
sånn litt etterhvert...

Vi snakkes :-)

5 kommentarer:

Mette sa...

Godt å høre at du koser deg med Papirpikene!! Gleder meg veldig til dere åpner, og hva dere har tatt inn av varer, spennende:))

Ja,Tassen det er go gutten sin det, skjønner godt at han bidrar til å lade batteriene:))

Ha ei fin uke med Tassen, familien og ikke minst Papirpikene:)

Klem Mette

Pinklady 68 sa...

Masse lykke til i den travle tiden!! Skal bli gøy å følge Papirpikene:)
Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

Hege sa...

Hva skulle man gjort uten hund, Rita!? Gått i skauen alene??? Jammen godt du greier å slappe av litt innimellom slagene. Håper du får en flott 17.mai med familie, Tassen og med Papirpikene i bakhodet... Jeg ser iallefall fram til den 3.juni!!!

Klem Hege

Marianne H sa...

Livet uten hund er ikke så mye verdt tror jeg. I hvert fall er de flinke til å få en ut uansett vær og føre og det er jammen bra. Gleder meg til dere kommer i gang! Ha en fin tid:-D

Papirdilla sa...

Bra at du tar deg tid til litt avkobling, Rita! Regner med at du har mer enn nok å henge fingrene i for tida! Spennende!! Ønsker lykke til med all jobbinga fram til åpninga.
Klem,
Hanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...