Sider

28. juni 2018

Invitasjon og bordkort til bryllup...


I dag blogger jeg for Papirdesign igjen,
og denne månedens tema er bryllup...


Har laget invitasjon og bordkort
i samme stil som bryllupskortet jeg viste dere forrige gang.

 Invitasjon med stilrene hjerter

Hjerteformede bordkort til å henge rundt stetten på glasset.
Disse er enkle å lage, siden de er stanset ut med en dies.

Når man skal lage invitasjoner og bordkort,
synes jeg som regel det er penest at det er enkelt og stilrent.

Dessuten bør man jo tenke på hvor mye arbeid og penger
man vil legge i det, siden man ofte skal ha veldig mange like :-)


Har brukt følgende produkter:

Dies:
Stempler:
Blomster:
Roser, hvite 1,2 cm 
Annet: 
Bånd bryllup, creme med gullskrift
Krystaller gull Art nr 871

Bazzill vanilla kartong
Gullkartong fra Panduro


Jeg er så heldig å være bedt i bryllup
 til ei venninne og hennes utkårede nå på lørdag.
Det skal være utendørs vielse, ved et lite vann her i nærheten,
så håper værgudene er snille mot oss.

Bryllup er så koslig,  jeg har kjøpt meg ny kjole og sko,
og gleder meg masse :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...