Sider

26. november 2014

"Kyssesyke"....


Det finnes en forklaring på det meste...

De siste 2 mnd har jeg vært så fryktelig sliten,
har hanglet meg gjennom dagene på jobb,
og tvunget meg til å gjøre 
bare det aller nødvendigste her hjemme.
Har følt meg litt sånn influensasyk innimellom,
og hatt litt vondt i halsen,
men tenkt at det er nok bare et eller annet virus
som har tatt bolig i kroppen min...

Men da kosekroksønnen på 22 år,
 fikk diagnosen "kyssesyke" for et par uker siden,
gikk jeg til legen for å teste meg,
bare sånn for sikkerhets skyld...

Og joda,
selv om det er veldig uvanlig i min alder,
så viste blodprøven at jeg altså har "kyssesyke", 
eller mononucleose som det heter på fagspråket!!!

Er nok egentlig på bedringens vei allerede,
siden jeg har vært syk i 2 mnd,
men må følges opp med litt blodprøver fremover,
og unngå store fysiske utskeielser og alkohol,
så dette blir nok ei lat og edruelig julefeiring, hoho!!!

Men uansett,
 som planlagt reiser vi til Berlin på julemarked i helga,
får bare ta det litt rolig i svingene... 

Ukrutt forgår ikke så lett :-)

3 kommentarer:

Berit sa...

Oi oi oi .. God bedring vennen! ja.. allting ha oftest en forklaring.. og greit å ha den i bakhue å tur til Berlin. Men tipper det blir kosetur okke som jeg ;) God tur!

Klem

nergele's puslerier sa...

Huff da,håper du blir frisk igjen snart og att turen alikevelgir ett positivt løft.

God tur..

Unni A sa...

Uffda, kyssesyken er ikke å spøke med! Stell pent med deg selv og ta det rolig! God bedring!
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...