Sider

15. desember 2011

Jula nærmer seg med stormskritt....

Jula nærmer seg med stormskritt,
tror ikke jeg har hatt ett ledig minutt den siste uka jeg...

Sjokoladetrøfler...


I tillegg til travle førjulsdager på jobb,
har jeg vært "lysmester" på 3 Lucia-konserter,
bakt litt til jul, shoppet noen julegaver,
hatt juleverksted med en gjeng koslige jenter,
og toppet det hele med et radiointervju på jobb i dag, puh!!!

Nå vrimler det av Pepperkake-Griser hjemme hos oss...


...og noen andre kakeslag fyller også boksene :-)

Tilogmed Tassen tok kjevlet i egne labber,
og bakte seg hundekjeks med pølsesmak!
Om noen ønsker oppskrift på disse,
finnes den her.
Ha ei fortsatt fin førjulstid alle sammen :-)

6 kommentarer:

Hege sa...

Fy filler'n så flink du er, Rita!!! Imponerende med så mange godsaker!!! Og de grisene var jo supersøte!!! Tenk å gjøre så mye ut av noen pepperkakegriser, da!?

Håper du får satt deg nedpå litt snart du også! Her er kakeboksene tomme, men regner med at mammaen min fyller opp bittelitt....

Stor helgeklem fra Hege

Anonym sa...

Kjære vene noe så søt,jeg sitter her med et stort smil for Tassen er jo bare så nydelig,han er til å spise opp :-) jeg må nok prøve å bake disse kjeksene til Mia....

Hilde sa...

flink du Rita!! Jeg har ikke bakt en kake enda jeg.... men det blir vel en ordning i helga tenker jeg! ... så gjenstår det bare å se om noen spiser de eller om de havner på fuglebrettet etter jul.
Radio besøket i dag gikk jo over all forventning i dag, og set blir spennende å høre over helga om alle latteren vår kommer med....

Sees i morgen!

Mette sa...

Her snakker vi virkelig om Fru Effektiv!!! Må si det går unna i svingene... Pepperkakegrisene var kjempegode og hundekjeksene ble en slager hos Walter:)
Jeg ler fortsatt av hu som lå på gulvet og sprella:):)

Klem Mette

nergele's puslerier sa...

JA,der ser du en får engasjere de en kan i juleforberedelsene-helt rått bilde...kjempesøt da..

Lill sa...

Haha..så kult bilde av voven:)
Ligger en overraskelse til deg på bloggen min

klem fra Lill

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...