Sider

28. april 2013

Totentreff igjen...

I helga var det Totentreff igjen,
noe som her på Toten kan beskrives som
"vårslæpp ta skræppegærne jinter og kjærringer"...

Her var ca 60 kjempekoslige damer i alle aldre,
 med haugevis av scrappeutstyr,
 samlet på Eina Grendehus fra fredag til søndag.
Og massevis av lekre papirkreasjoner i alle farger og
fasonger ble skapt i løpet av helga.

Kreativiteten blomstret fra tidlig på dagen, til langt på natt.
Vi skravlet og lo, og hadde det kjempekoslig :-)
 
Tusen takk til Heidi, Marianne, Mette og Berit
for nok et SUPERT Totentreff!!!
 
Og takk til Scrapmagasinet, North Star Stamps og Siv's Hobbybod,
som sørget for at vi fikk kjøpt både det vi trengte,
og en hel masse som vi egentlig ikke trengte,
men bare "måtte ha" likevel ;-)))

Og sist, men ikke minst,
tusen takk til alle de hyggelige treffdeltagerne.
Det er så koslig å møte dere igjen,
slå av en prat og beundre alt det fine dere lager.
Jeg har kost meg "mættamæ" i helga,
og gleder meg allerede til høsten og nytt treff ;-)

Bare det blir "fotovær" igjen,
skal dere få se noen av kortene jeg laget i helga...
Ha ei fin uke :-)

4 kommentarer:

Wenche sa...

Takk for ei super helg. Alltid koselig å se deg Rita.

Og så moro å se bilder fra treffet. For en herlig gjeng :-)

Synnøve sa...

Å, det så jo helt fantastisk ut:) Tror jeg må slenge meg på til høsten!!! Gleder meg til å se det du har laget:)
klem, Synnøve

nergele's puslerier sa...

Alltid koselig med toten treff,og det fikk opp igjen min glød...

Så jeg kommer gjerne tilbake...tusen takk alle som var der for att det ble så vellykket.

Hege sa...

Og jeg som ikke var med og hadde vondt av det, fikk nå enda mer vondt av at jeg burde vært der!!!

Men til høsten kanskje....

Diger klæm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...