Sider

13. mars 2011

Scraporama 2011 ;-)

På lørdag dro Hilde, Hege, Marianne og jeg på jintetur,
til Hellerudsletta og vårens store "happening"

 

Her koste vi oss som "unger på julekvelden" i flere timer.
Kjempehyggelig å snakke med likesinnede,
og boltre seg blant allverdens scrappesaker.
Og jeg trenger sikkert ikke engang nevne
at pengene fikk bein å løpe på...

Her ser dere min "fangst" :-)
Ble noen ark, litt Prima-nyheter, diverse pynt,
og maaange nye stempler,
Hipp, Hurra, Trallalaaa.....!!!

4 kommentarer:

Linda's Dillerier sa...

Herlig shopping!! Gleder meg til og se hva du lager med denne fangsten.

Pinklady 68 sa...

Kos deg med alt ditt nye og fine scrappestæsj!
Jeg klarte og holde meg unna messa:-)
Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

Hilde sa...

Når jeg ser det du handlet føler jeg meg plutselig så "fattig"..... hmmm, jeg kjøpte meg et stempel og 8 ark jeg.....hmm

Heidi sa...

Så mye lekkert du har kjøpt!
Masse å kose seg med der ja:)
Ha en fin dag, klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...