Sider

21. mars 2011

Life is good... ;-)

Travle tider nå om dagen, mye tankevirksomhet i hodet mitt,
men altialt er livet slett ikke verst, hihi...
Nydelig vårvær, og herlig å gå på tur med vofsen i skogen,
klarne tankene og hente ny energi :-)

I dag har jeg hatt koslig besøk av to venninner,
så vi har stemplet, skravlet og kost oss...
Jeg er som regel ikke fryktelig produktiv på sånne dager,
men koser meg og lar meg inspirere, nyttig det også!
Kanskje kommer det bilder av et kort eller to her,
litt sånn etterhvert som de blir helt ferdige....

Da jeg satte meg ned for å surfe litt på nettet i ettermiddag,
oppdaget jeg til min store overraskelse og glede,
at nettopp jeg ble vinneren av Marte's flotte blogcandy.

Se på alle disse flotte arkene, designet av Marte sjøl,
som jeg får sammen med en overraskelse :-)

Hipp hipp, hurra!
Jeg jubler og gleder meg til premien lander i postkassa mi, hihi...

I mellomtiden kan dere jo titte innom hos Marte,
og se på alt det lekre hun lager,
og alle fine ark og stempler hun har designet for Inkido :-)

Ha ei fin uke,
og nyt det flotte vårværet :-)

4 kommentarer:

Hege sa...

Grattis, Rita!!!! Kos deg med premien din, du! Det ligger en rull med komplimenter til deg på HH også... Gleder meg til å se dagens resultater!

Vi ses vel kanskje senere denne uka??

Klem Hege

Hilde sa...

Heldige Rita!! Gleder meg til å beskue arkene du har vunnet!
Og tankevirksomhet, tja hva skal jeg si om det...vi er vel to om de kanskje, selv om jeg vet at du har enda flere prosjekter enn meg på gang!!
Det blir så bra til slutt skal du se, man å bare ta tiden til hjelp og ta en ting om gangen ( ser du, jeg er på vei oppover igjen....håper ikke fallhøyden blir for stor... for det går sikkert nedover igjen før det stagnerer/roer seg)

Nei, å nei hvor mye fornuftig jeg fikk sagt nå på en liten stund... skulle tro jeg begynte å bli optimist gitt!!

Vi sees plutselig!

Mette sa...

Når tankene går i surr så er det rekrasjon komme seg ut i frisk luft å gå tur! Det er godt for både tanker og kropp!

Heldige du som har vunnet denne herligheten! Kos deg med arkene, så blir det spennende å se hva du lager ut av dem etterhvert!

Ha en fin uke Rita!

Klem Mette

Heidi sa...

Gratulerer! Så heldig du er som vant de flotte arkene:) Blir spennende å se hva du lager med de etterhvert.
Ja en tur klarner hodet og man føler seg straks mer energisk:)
Ha en fin kveld, klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...