Sider

19. februar 2016

Fru Kosemose...

Ooops, her var det jammen stille....

Må bare beklage, men har faktisk kost meg så masse i det siste,
at jeg rett og slett ikke har fått tid til å blogge ;-)

Mette, Mona og jeg har vært på "husmorferie"
på hytta i Kvitfjell i nesten ei uke.

Og som dere sikkert ser på bildene, så hadde vi det kjempefint.
Litt friluftsliv og gåturer i det flotte vinterværet,
masse scrapping, strikking og kos,
og såklart god mat og drikke...
Ville rett og slett egentlig ikke hjem igjen vi ;-)

Jeg var bare såvidt hjemom og jobbet et par dager,
før jeg pakket kofferten for mere kos...


 Kosekrokmannen, jeg, og alle husets fire ungdommer
(Sindre og Frida, Hanne og Sondre)
reiste på en langweekend til Trondheim.

Sindre (nr 19) skulle spille to hockeykamper mot Nidaros i helga,
og som de ivrige supporterne vi er, ville vi jo se kampene.
Gutta kjempet som superhelter,
 men dessverre gikk det ikke helt vår vei denne gangen :(

Ellers koste vi oss på hotellet, ruslet rundt og tittet på byen,
shoppet litt, var på Rockheim pop-museum, på kino og bowling.
Dessuten hadde kosekrokmannen bursdag på lørdag,
så da passte det jo fint å feire litt på Egon Restaurant på kvelden.

På søndag var det morsdag,
 og den ble feiret med kaffe og kaker i "Mormors Stue".
 Det er en gammeldags, nostalgisk og kjempekoslig kafè i sentrum,
som jeg anbefaler deg å besøke om du skal til Trondheim :-)

Nå har "fru Kosemose" fått pakket ut av kofferten,
og er i gang igjen med jobb og daglige sysler,
så da er det kanskje håp om noen flere blogginnlegg
i nærmeste framtid også....

1 kommentar:

Unni A sa...

Kan tenke meg dere hadde en hyggelig "husmorferie" ja! :) Og så koselig med familietur! Det er altfor lenge siden jeg var i Trondheim, nå kommer jeg aldri lenger enn til Torpa :D
Jeg tror ikke jeg vet om noen som er så flink til å nyte livet og utnytte enhver anledning til familie og vennekos som deg! Du er en utrolig flott dame på alle måter Rita!
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...