Sider

1. februar 2016

Fotballgal førtiåring...

Allerede februar, snart vinterferie,
og det går mot lysere tider...

er klare med en ny utfordring til dere


Denne gangen er vår sponsor
Rubber Dance Stamps,
som også har sponset oss i DT med stempler :-)

Jeg har laget et flaskeslips (eller flasketag)
til en fotballgal førtiåring....
Om noen lurer, så er det Raufoss IL han heier på!!!

Har brukt gul og svart Bazzill kartong,
og mønsterark med fotballer fra Papirdesign.

Bursdagstekst fra Rubber Dance Stamps
tekstplate "Happy Birthday"
Rosetten er laget med en dies fra
Sissix/Tim Holtz "Bow-Tied"
Gule thickers (ukjent)
"Helt Konge" silkebånd fra Kort & Godt

På baksiden har jeg laget en pengelomme,
og plass til en liten hilsen.
Har brukt en gratulasjonstekst fra Kort & Godt,
og en annen tekst fra stempelplaten fra
Rubber Dance Stamps "Happy Birthday"

Gleder meg til å se hva du lager til utfordringen vår...
Du trenger sikkert også et bursdagskort i nærmeste fremtid,
så kjekt å ha et kort eller to på lager vet du :-)


Deltar hos:
Hobbygarasjen #34 "Jubileum"

5 kommentarer:

Bibi Lindahl sa...

Hei Rita!
Tusen hjertelig takk for det flott bidraget du har laget med stemplene mine! Utrolig god idé med sånt flaskeslips!! Jeg synes alltid det er vanskelig å lage kort til menn, men et sånt slips vil jo passe til de fleste. Uansett hvor mange slips de måtte ha fra før, har de garantert ikke et sånt allerede! :)
Takk for idé og inspirasjon!
♥♥♥

Julia sa...

Såå kul tag! Herlige detaljer og så flott å få insprasjon til manne "kort"!! Tusen takk for din deltagelse hos Hobbygarasjen. DT Julia

Unni A sa...

Tror rett og slett jeg må bruke litt av teksten på kortet ditt for å beskrive det: AWESOME, FANTASTIC, STUPENDOUS!! Og: Du er helt DRONNING! :)
klem Unni

Gracielalife Design - by Graciela sa...

flott tag/kort, takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no sin utfordring. DT Graciela

pia iris sa...

jeg regnet med at fargene kom fra favorittlaget ja, men de var utrolig kule på tagen her da :o)
Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...