Sider

7. august 2014

Hemmelig sommervenn...

 DT-jentene hos Nordsalten Hobbyklubb
har hatt det litt gøy i sommer...
 Vi har gledet hverandre med hjemmelagde kort,
men med hemmelig avsender ;-)

Jeg lagde dette sommerkortet,
og sendte til min DT-kollega Mari...

Kortet er laget på en stor kraftfarget tag,
og jeg har brukt ark fra Maja Design sin herlige
nye serie "Coffee In The Arbour" denne gangen også!!!
Har pyntet med ei vimpelrekke med ordet 
sommer skrevet med klistrebokstaver,
 og litt blonder, hvit hyssing, halvperler,
sommerfugler og et par blomster.
Ikke mye pynt man trenger, når man har så flotte ark :-)

Baksiden er helt enkel,
med plass til å skrive en liten sommerhilsen :-)

I kveld har vi kost oss med å gjette hvem som hadde sendt kortene,
og det måtte noen forsøk til for de fleste, hihi...

Jeg var så heldig å få dette søte kortet fra Karen Elise.
Tusen takk :-)

Nyt dagene, og resten av denne flotte sommeren.
Helgeklem til deg fra meg <3

4 kommentarer:

Synnøve sa...

Superskjønn tag :) Jeg er også totally in love med disse arka :)
klem, Synnøve

Heidi sa...

Lekker tag!
Nydelige mønsterark:)
Så fint kort du har fått også.
Klem, Heidi:)

Connie sa...

Nydelig tag du har laget og lekkert kort du har fått.
Ha en fin uke
Klem Connie

Sivic sa...

Nydelig sommertag!!

Har du sett dette ?

http://thepapercrafting.com/bloggrunden-uke-33/

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...