Sider

18. august 2014

En milepæl er nådd...


Nok en milepæl i livet er nådd,
for i dag fyller jeg femti år...

Merkelig dette her, 
inni hodet føler jeg meg ikke særlig mye eldre enn tretti,
men når jeg ser på barna mine så ser jeg jo
at årene har gått og mye har skjedd...
Da jeg var 30 var de faktisk bare 8 mnd og litt over 2 år gamle!!!!
Nå er de blitt flotte voksne mennesker på 20 og 22 år :-)

Enhver alder har sin sjarm sies det,
og det velger jeg faktisk å tro fullt og fast på ;-)
Nå prøver jeg å være tilstede i nuet, 
og nyter små og store hendelser i livet,
friheten og det å bare være til...

Hipp Hipp Hurra :-)

7 kommentarer:

Synnøve sa...

Varme gratulasjoner på din store dag, kjære Rita :)50 år er ingen alder - husk jeg prater av erfaring <3
stoooor klem fra meg

MonaV sa...

Sant alt du skriver Rita....det er bare å nyte livet fullt ut, og disse 50 er bbare et tall.
Gratulerer hjertligst med dagen til en av de flotteste damene jeg vet om.KOS deg i dag, og det vet jeg at du skal:) Kommer og koser meg litt sammen med deg jeg også:):)

Stor bursdagsklem

Unknown sa...

Gratulerer så mye med dagen din, hilsen en som følger bloggen din :-)

Anonym sa...

Hipp, hipp, hurra for deg i dag!
Stor gratulasjonsklem fra meg.
Er titt og ofte innom bloggen din,
tusen takk for all inspirasjon.

Mvh. Tove Strand Bjørgan

Scrappelise sa...

GRATULERER SÅ MYE MED DEN STORE DAGEN! Verdens DESIDERT BESTE Rita!

Kjersti sa...

Gratulerer så mye Rita! 50 år er da ingenting - ung dame med masse livserfaring... kan det bli bedre da?
Bursdagsklem fra andre sia:)

Heidi sa...

Gratulerer så mye med dagen Rita!
Håper du har hatt en super dag:)
Kos deg og nyt livet.
Klem, Heidi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...