Sider

19. juli 2014

De nære ting...

Ukene flyr avgårde, 
fylt med jobbedager og vanlige gjøremål...
Men innimellom finner jeg tid til å ta meg noen
hyggelige små utflukter i nærmiljøet...

Finner du meg ikke hjemme, er det slettes ikke umulig
at jeg og vofsen Tassen er på vår daglige tur i skogen ;-)

Forrige lørdag fikk kosekrokmannen og jeg med oss 
siste forestilling av Urbane Totninger,
og fikk virkelig trimmet lattermusklene våre ;-)

Og her om dagen reiste Mona V og jeg på kosetur til Skafferiet,
en liten gårdskafè på Helgøya, med idyllisk beliggenhet i
landlige omgivelser ved Mjøsa.
Her serveres lokalprodusert og kjempegod mat,
og man kan sitte ute i frukthagen og kose seg på godværsdager :-)

Jeg er klar for enda en jobbelørdag,
og etterpå tar vi oss kanskje en tur på Mjøsa,
og bare "tøffer" litt rundt....

Passer på å nyte det fine sommerværet,
alle de små gode stundene og de nære ting...
Man trenger jo absolutt ikke 

å reise langt avgårde for å kose seg!
God helg ;-)

1 kommentar:

Heidi sa...

Så koselige bilder:)
Jeg nyter hver dag og koser meg som bare det.
Deilig med sommer!
Ha en fortsatt fin sommer Rita, klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...