Sider

22. juli 2014

En liten bunke...


 En liten bunke gratulasjonskort med sløyfe på....
En super liten gave til "den som har alt" :-)

 Kaffe og cupcake...

 Et glass limonade....

 Bringebærsaft og kanelboller...

Et stykke deilig kake...

Har brukt ark fra Maja Design sin herlige sommerserie
Coffee In The Arbour, og bare pyntet enkelt med
blondesløyfe, kakeservietter, små blomster og sommerfugler :-)

Nyt de varme sommerdagene :-)

Deltar med dette prosjektet hos: 
That's Just So Cute "Sommer" 

7 kommentarer:

Camilla sa...

Så søte de kortene var. Og asolutt den perfekte gaven til den som har alt!

Connie sa...

Nydelige kort og en super fin gave å gi bort.
Klem Connie

Scrappelise sa...

Så søte kort og kjempefin gave er det også! :-) ha en fin dag under trèet i hagen!Varm klem.

Elin sa...

Herlige kort og for en god ide til de som har alt! Flotte hjemmelagede kort er vel noe av det beste man kan få, etter min mening ;)

God sommer til deg Rita :)

Klem Elin.

Unni A sa...

Så koselige kort! Nydelige alle sammen! Her i huset lages det minimalt for tiden. Jeg prøver virkelig innimellom, for jeg har endel jeg skulle hatt ferdig ganske snart. Men det går ikke, det er altfor varmt i kroken min.
Fortsatt god sommer :)
klem Unni

Sol sa...

Flotte kort!! Herlig Sommerlig og Flott.. Lette kort uten for mye pynt og stæsj!! Likte designet på tekstene godt!! :o)

Anonym sa...

Herlige kort. Enkle og flotte, slik synes jeg det er vanskelig å lage dem. Du har fått det supert til. Ha en fin søndag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...