Sider

14. oktober 2012

Totenscrappetreff :-)

I helga har Grendehuset på Eina vært fylt til randen med
papirgale damer og minst ett tonn med stæsj...
 


 
 
 
Vi var godt og vel 50 damer i alle aldre,
som koste oss med hobbyen vår hele helga...
 
Litt av utstillingen på scena...

 
 

Kreativiteten har blomstret nesten 24/7,
for å sove har man nesten ikke tid til når man er på treff!!!
 
Ann Kristin vant premie for "mest kreative" bidrag,
med denne nydelige telyslampa av papir.

Det ble også trukket ut mange lekre premier
blant de som hadde levert bidrag på utfordringene,
og her var det utdelt ca 500 lodd :-)

Tusen takk til arrangementskomitèen
for et flott gjennomført arrangement.
Vi har kost oss med kaffe/te og kaker i rikt monn,
pølser og lompe,  deilig biffgryte med salat og ris;
medbragt tørrmat, drikke og godteri,
skravlet, ledd, blitt bedre kjent
og fått masse ny inspirasjon av hverandre.
Rett og slett et supert treff :-)
 
Og ikke minst hjertelig takk til alle dere
KJEMPEKOSLIGE TREFFDELTAGERE
som er blide og fornøyde hele døgnet.
Håper dere har lyst på flere Totenscrappetreff :-)

Og helt til slutt må vi Papirpiker få takke våre gode hjelpere,
Esten, Sindre, Terje, Sondre og Hans Ole
for kjøre- og bærehjelp så vi fikk butikken på plass :-)

Selv om jeg også denne gangen for det meste
har vært butikkdame og litt i overkant sosial,
har jeg fått laget et par småting
som kommer i bloggen etterhvert...
 
Ha ei fin uke :-)

5 kommentarer:

Wenche sa...

Så artig å se bilder. Tusen takk for ei kjempekoselig helg.

Hobbykroken sa...

Helt enig med deg, et super flott treff!!!
Og så heldig jeg var.......

Ha en fin uke.
Klem Ann Kristin

Hege sa...

Ser ut som ei skikkelig trivelig helg!!! Håper på bedre flaks neste gang- vil være med jeg også!!!!!!!!

Diger klæm fra Hege:)

Mia sa...

Åh, ser ut som om dere hadde det kjempehyggelig :) Skikkelig lei meg for at en kranglete kropp satte stopper for meg. Men jeg kommer nok sterkere tilbake.

Klem Mia

Marianne H sa...

Ja, det var supert. Mange, mange flotte bidrag. Så trivelig med alle disse positive og kreative damene som lager så mye fint synes jeg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...