Sider

21. oktober 2012

Pyntet eske til teposer...

En koslig liten gave til ei venninne,
eller den som "har alt"...
 
Oversiden av lokket har fått tekanne og kopper,
klippet ut av mønsterarket.
Den vakre heklebrikken fikk jeg sneket til meg på treffet,
siden den passet så godt til pynt på boksen min,
tusen takk Hilde :-)
De lekre knappene er kjøpt på en lokal strikkebutikk (Lykke).

Har stemplet litt med poststempler fra Kort&Godt,
og merkelappen oppe i venstre hjørne,
er fra ei stempelplate fra Eline's Hus (EC0131).
 
Tekoppene har fått små teposer i snor...
Dette er charms fra min etterhvert så rikholdige samling ;-)
 
Når man åpner esken, ser den sånn ut...
Har malt hele esken med hvit gesso før jeg pyntet den.
 
Ovalen med tekst er stanset ut med diesen
"Craftables Oval" fra Marianne Design,
og det koslige tekststemplet er fra North Star Stamps!
 
Har pyntet alle sidene med mønsterpapir,
og boksen har fått en lekker blonde rundt kanten.
 
Alle de fine mønsterarkene jeg har brukt å pynte med
er fra Bo Bunny sin serie "Little Miss",
og selve tepose-esken er i kraftfarget papp,
og fås kjøpt hos Papirpikene :-)

Ha en fortsatt go' søndag :-)

11 kommentarer:

MonaV sa...

Så koselig venninnegave:) Heldig den som får den, men syns du skal beholde den selv jeg Rita:)

Hege sa...

For en koselig tepose-eske!!!! Nydelig mønsterark og ettersom jeg elsker råååsa kan du jo tenkte deg at denne falt i smak! Kreativt med charmsen i snor!!!!

God søndag til deg og dine!

Diger klæm fra Hege:)

Heidi sa...

Lekker boks med masse flotte detaljer, Rita!

Eva Helen sa...

Denne likte jeg kjempe godt.!Super flott laget og veldig smart og med mange fine detaljer og de koppene og kanna var helt super.


Klem Fra Eva Helen

Marianne H sa...

så nydelig og skikkelig forsegjort. God søndag

Dortesjs sa...

fantastisk smukt og veludført æske, super med mange søde detaljer

Gro sa...

Superlekker!
jeg har jo kjøpt en slik eske av dere, men ikke kommet igang med pyntingen.
Masse lekkert du har laget siden sist jeg var innom.
Håper du får en flott uke!
klem fra Gro

Mette sa...

Så flott te boksen din ble! Skikklig lekker både inni og ytenpå og med rosa teposer så ble dette perfekt!

Klem Mette

Synnøve sa...

Lekker, lekker, Rita:)

nergele's puslerier sa...

Koselig med en venninne gave og de charmsa var jo tøffe da - hvor finner du alle de henne da?

Ha en god uke..

Pia sa...

super super flot pyntet æske og dejlige farver du har brugt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...