Sider

12. juli 2018

Sommerfuglkort...

I dag er det min tur til å blogge for Papirdesign igjen, 
og jeg vil gjerne vise dere dette
"trekk-opp" sommerfuglkortet jeg har laget.

Sånn ser det ut når det er trukket opp,
artig kort, ikke sant?

Tenkte dere ville se hvordan det fungerer,
så her kommer et lite bilderas...

 Bilde tatt ovenfra, når kortet ligger flatt ned,
med trekkspill-flippene trykket sammen. 

 Her trekker jeg bittelitt i snora...

Og bittelitt til....

 Og sånn ser det ut når det er trukket opp,
slik at alle flippene med teksten og pynten vises :-)

På engelsk heter dette kortet
"Pull Up Accordian Card",
og du kan se hvordan det gjøres HER

Håper du ble inspirert, og fikk lyst til å prøve...
Jeg synes ihvertfall det var kjempegøy å lage,
så jeg skal garantert lage flere sånne :-)

PRODUKTER

ARK:
Fremtidsdrømmer - Vær deg selv PD 18439
DIES:
Sirkler PD 17311
STEMPLER:
Gratulerer PD 17254
ANNET:
Lilla og hvit Bazzill kartong
Et prikkete sheer-bånd
En liten hvit papirtag

1 kommentar:

Hege sa...

Wow! Det var et imponerende kort, Rita! Må prøves...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...