Sider

11. november 2016

Pakkelapper...

Et lite tre fullt med pakkelapper...


På Totentreff i helga ble disse morsomme
brettede småkurvene populære å lage...

En flott måte å få brukt litt resteark på er det også.
Mine er brettet av ark fra Pion Design,
og pyntet med små kakeservietter fra Panduro,
 blondesløyfe, halvperler,
snøfnugg i tre og små tags fra Søstrene Grene.


Her er mine varianter, og slett ikke umulig det blir flere....
Har tenkt å pakke inn en "godisbit" i cellofan,
og putte oppi kurven til jul :-)

Takk for inspirasjonen til 
 Kjersti Volla og Siv Helene Bjørke :-)


PS! Siden noen har spurt etter tutorial,
fant jeg denne enkle forklaringen hos Poppydesign

Bruker man et helt 12" x 12" ark, får man en stor kurv.
Til mine pakkelapper har jeg brukt 6" x 6".
Lykke til :-)

3 kommentarer:

Irene sa...

Så fine disse var!

Finnes det noen mål og tutorial på disse?

RitaK sa...

Har lagt inn en tutorial nederst på innlegget Irene, lykke til med brettingen :-)

Linda's Dillerier sa...

Disse er så fine, blir nok noen slike på meg i år også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...