Sider

22. oktober 2016

Herlige Kvitfjell...

Har vært på skikkelig "Gromjintetur" 
på hytta vår i Kvitfjell i nesten ei hel uke,
og Mona, Mette og jeg har hatt en super "husmorferie" :-)


Foruten at vi har kost oss med strikking, scrapping, jacuzzi-spa,
bålkos, masse god mat og drikke (og litt godis!!!!),
så har vi også vært litt på farten denne gangen....


Var på en helt nydelig fjelltur på Bånseterkampen,
med kafferast og flott utsikt ned mot Svartvatnet.
Godt for både kropp og sjel :-)


Vi kjørte også en tur over Venabygdsfjellet,
hvor det var rimfrost og vakkert....


...og endte hos "Sjokoladelåven" litt sør for Folldal.
Her produseres og selges helt himmelsk sjokolade
og konfekt av forskjellige slag.
Tror det er beste sjokoladen jeg har smakt ;-)
Foruten å kjøpe med seg litt godsaker hjem,
kan man også sitte ned og nyte en god kopp kaffe
eller varm sjokolade i låven.


Og sist, men ikke minst, ble Tassen´s 9-årsdag behørig feiret,
med bålkos og pølser fra Anni´s Pølsemakeri,
nystekte muffins og såklart pakker til bursdagshunden :-) :-) :-)

Nå er jeg en snartur hjemom for å jobbe litt intensivt,
og plutselig er nok denne "turbodama" snart på farten igjen...

God helg fra meg til deg :-)

3 kommentarer:

Veronique sa...

For noen herlige bilder :) Gratulerer så masse med 9-årsdagen, Tassen!!!!!

MonaV sa...

Disse turene våre er balsam for sjelen og jeg er evig takknemlig for at jeg får være med på disse turene :) Det er ingen jeg koser meg mere sammen med enn dere <3
Takk for superdupre dager på alle vis.

Mette sa...

Jeg er også veldig takknemlig for å få være med på disse turene, og vi har det bare helt fantastisk på alle måter ♥ Dere er virkelig gromjinter ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...