Sider

28. september 2016

Enda ei venninne som fyller 50 år...



...og i den anledning laget jeg et lollipop-kort til henne.
(Kanskje ingen "bombe" akkurat det da men...)

Har brukt ark og motiv fra Maja Design sin serie "Summer Crush".
Stempler fra Norsk Stempelblad og Kort & Godt.
Blomster fra Prima og Søstrene Grene.
Små hjerter fra Staz.
Koffertene er klippet ut fra et ark fra Kaiser.
Blondesløyfe, hampsnor, knapp, metallcharms
og stort papirsugerør fra "lageret mitt" her hjemme :-)


Jeg var så heldig å bli "sponset" med et par av 
de ny diesene fra Linda Design/Papirgleder.
MONA er skrevet med diecuts fra "Emma Mini-alfabet"
på dekorative vimpler fra Søstrene Grene.
Dette er et ideelt lite alfabetsett med norske bokstaver,
i passe størrelse for oss som lager kort :-)
Både denne og flere andre fine dies,
fås kjøpt hos Papirgleder.no

 Baksiden av kortet,
med stempeltekst fra Kort & Godt,
og personlig hilsen fra alle jentene i "syklubben".

Nyt det utrolig flotte høstværet,
og ha ei fortsatt fin uke :-)

3 kommentarer:

Veronique sa...

For et herlig lollipop kort :) Denne diesen må jeg kjøpe. Kjøpte du den på messa? Klem!

RitaK sa...

Jeg var så utrolig heldig å bli sponset med et par dies fra Linda Design :D :D :D Men du får kjøpt den hos Papirgleder.no, og det finnes en dies med tall også :-) Hyggelig å hilse på deg på messa Veronique <3

Irene sa...

Et kjempelekkert kort - og så mange moment/detaljer du har fått med.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...