Sider

24. desember 2015

God Jul...

I dag vil jeg vise dere litt mere av høstens produksjon....

...og ønske dere alle ei god og fin juletid,
med noen pepperkaker på pinne :-)

Laget noen forskjellige "lollipop" gavelapper på hyttetur i høst,
og synes disse med pepperkaker ble veldig søte...

Har lagt lag på lag av kakeservietter og små muffinsformer,
og brukt papirsugerør som pinne.
Har stemplet store og små pepperkaker på kraftkartong,
og embosset med hvitt embossingpulver.
En liten tag med julehilsen, og ei rutete sløyfe,
knapper og litt hyssing, så er de fiks ferdige :-)

Ønsker deg ei koslig julefeiring,
og noen herlige fridager :-)

Materialliste:
Kakeservietter i kraft og hvitt
Små muffinsformer i rødt og hvitt
Kraftkartong
Pepperkakestempler fra Papirpikene
Hvitt embossingpulver
Papirsugerør i kraft og rødt
Rød/hvit twine
Brun hyssing
Små treknapper
Rødrutete sløyfebånd
Kraft tag fra Søstrene Grene
Liten Stempeltekst fra Norsk Stempelblad
Juletekst fra North Star Stamps

1 kommentar:

Unni A sa...

hhmmm noen av innleggene dine dukker aldri opp i blogglista mi! Dette innlegget bl.a har jeg gått helt glipp av, ikke bra! Men jeg fant det likevel heldigvis :) Så herlige disse var! Kjempekoselige! Hadde passet perfekt på kjøkkenet mitt i jula, for der har jeg pepperkaketema :)
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...