Sider

2. juni 2013

Slaraffenliv...

 
Nå er jeg vel hjemme igjen,
 etter 2 uker med slaraffenliv i Playa Flamenca,
 litt sør for Torrevieja i Spania :-)
 
 Sol, varme og Sangria på stranda... 
 
Den første uka var vi sammen med gode venner,og moret oss masse ;-) 

Den andre uka levde kosekrokmannen og jeg et skikkelig latmannsliv,
og lå for det meste på lading på stranda,
så nå er vi klare for norsk sommer, flom og regn!!!

I dag har det pøsregnet og vært litt torden her,
så da har jeg fått pakket ut av kofferten,
og kost meg litt sammen med husets ungdommer,
og vofsegullet mitt :-)

Skal ta meg en liten bloggrunde og kikke litt hos dere i kveld,
og så kommer det nok et nytt og hobbyrelatert innlegg
fra meg om ikke altfor lenge...

Vi snakkes :-)

5 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Velkommen hjem:-) Slaraffenliv i Spania høres helt herlig ut! Et nydelig sted også:-)

Håper på sol og varme til uka for oss alle:-)
Klem Laila.

Linda sa...

Åååå..dette så herlig ut!!!!

Unni A sa...

Hørtes skikkelig deilig ut med ett par uker i syden! Flotte bilder! Blir ingen sydentur på oss i år, vi velger oss heller hytta på Torpa :)
klem Unni

Hege sa...

Litt misunnelig på det slaraffenlivet, du..... Men selvfølgelig unner jeg deg det! Velkommen hjem- gleder meg til å se noe papirarbeid på bloggen din igjen!!!

Diger klæm :)

nergele's puslerier sa...

Godt å se att du har fått ladet batteriene med så mye flotte bilder/opplevelser og att du har kost deg det tviler jeg ikke på..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...