Sider

14. januar 2013

Gave i pyntet eske....

Laget denne gaveesken til ei koslig venninne som har bursdag i dag...
 
Sånn ser den ut fra siden... 
 
 
Nyttig innhold for enhver "god husmor", hehe....
Hjemmestrikkede kjøkkenkluter, nostalgisk oppvaskbørste
og luxus oppvasksåpe fra Bloomingville ;-)

Esken er brettet av ett helt 12x12 bazzill ark,
skjøtt på flippene til passe størrelse,
og tilslutt pyntet med mønsterark fra
Maja Design sin Vintage Summer serie
og litt annet stæsj...
 


Har pyntet med kakeservietter,
 bilder og småtekster fra Papirpikenes klippeark,
roser fra WOC og snurreblomster fra Kort & Godt.
En hjerteformet treknapp og en mini-tag
 fant jeg i scrapperotet mitt ;-) 
 
Gratulerer med dagen,
og kos deg med oppvasken Hege ;-)

10 kommentarer:

Hege sa...

TUSEN TUSEN TAKK, RITA!!!

Jeg har den nydelige gaveesken rett foran meg!!! Bare nyter synet av noe så vakkert!!!

Jammen skal jeg kose meg med oppvasken nå som jeg har så fint stæsj å ta den med!!!

Vi ses på torsdag- nyt fridagen din i morgen!!!!

Diger klæm fra Hege:)

Mette sa...

Åååååå såååå fiiiiiin gave:) Veldig koselig å gi bort slike hjemmelagde gaver, og ikke minst veldig hyggelig å få:)

Klem Mette

Berit sa...

Så lekker en gaveeske du har laget! Og for et herlig innhold:) Heldig mottaker:)
Klem, Berit

Hilde sa...

wow så flott da!! Tenker Hege ble glad for denne ja!

Ha en fin dag.

Dortesjs sa...

waue hvor er den super sød den æske virkelig cute

Scrappelise sa...

Så nydelig gave å få. Det ligger mye arbeide bak og jeg skjønner at bursdagsbarnet ble glad! Gleder-meg-til-torsdag-klem.

Synnøve sa...

Superfin gave-eske:)) Kul bretteteknikk og nyyydelig pyntet:) og for ikke og snakke om en kjempegod idè!! klem

nergele's puslerier sa...

Koselig gave,og jeg håper det blir reint og fint på kjøkkenet hos Hege nå.

Håper vi sees torsdag-kaldt brrrrr-startvansker????

MonaV sa...

HELDIGE HEGE!!!!
Lekker og koselig gave du har gitt bort. Ekstra koselig når det ligger litt arbeid bak:):)

Olga Marie sa...

Sååå vakkert! Og for en herlig gave da! Lykke til videre :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...