Sider

6. juni 2012

Lommebok til konfirmanten...

Siden jeg ofte gir penger i gave til konfirmanten,
synes jeg det er en artig vri å putte de i et lommebok-kort ;-)
Har laget mine lommebøker av ark fra Maja Design,
siden de er såpass tykke og har egnede mønster på begge sider.
Man kan også bruke bazill kartong til selve lommeboka,
og pynte med mønsterark utenpå/inni.

Idèen fikk jeg hos Eva Helen for et par år siden :-)

Lommebok til gutt:
Har brukt ark med stjerner fra Maja Design.
Converse-sko-lignende stempel
"Kul" fra Papirdesign, og tekst fra Kort & Godt.
Lommeboken lukkes med borrelås,
og flippen har fått en metall-brads til pynt.
Inni lommeboka er det lommer både til penger,
og et papir-bankkort med hilsen til konfirmanten :-)

Lommebok til jente:
Rødt prikkete ark fra Maja Design, med hjerter på baksiden,
til jentelommebok.

Inni er den laget mere feminin ved å lage en lomme til pengene,
og hjertetag med hilsen på :-)

Dette er morsomme konfirmasjonskort,
som ikke tar altfor mye tid å lage :-)

5 kommentarer:

Tone M. sa...

Kjempefine
Veldig god idè for kort hvor man trenger pengelomme ;o)

Synnøve sa...

Skikkelig kule lommebøker!!!

Berit sa...

Nå er det en stund siden jeg har vært på besøk her ser jeg. Så mye lekkert du har laget. Disse lommebøkene er så flotte. Og kommoden under her er bare så lekker.
Og knalltøffe vestekort! Her er det mye inspirasjon å hente!!
Klem, Berit

Heidi sa...

Så stilige!
Tøft motiv:)
Ha en fin dag, klem:)

Papirdilla sa...

Disse er skikkelig tøffe, Rita! Kjempesmarte å gi pengegave i. Og så må jeg bare si at du har laget masse lekkert siden jeg kommenterte her sist. Tror kanskje jeg er i ferd med å komme litt over denne "kommenteringstørken". Håper jeg....
Stor klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...