Sider

6. oktober 2019

Adventslys

Jippiiii....

Jeg er så heldig å få fortsette i designteamet hos Papirdesign i ett år til,
sammen med denne kreative gjengen :-)


Jeg gleder meg til å kose meg videre
med alle de flotte produktene,
og er allerede godt i gang med julebidragene :-)

*****

Papirdesign er nå ute med en ny utfordring til dere

FØRJULSKOS

så nå er det bare å finne fram julearkene og julestæsjet,
og kose seg med å lage et bidrag til oss :-)

 Jeg har kost meg med å pynte adventsfatet mitt :-)

 Har pyntet fire hvite kubbelys, i forskjellige høyder.
Har brukt gullkartong og mønsterark.
Har stanset ut tall i gullkartong, festet de med ei tynn gullsnor, 
og pyntet med en liten stjerne-charms.

 PRODUKTER:
Ark:
Dies:
Annet:
Charms, liten stjerne


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...