Sider

21. mars 2019

Bordkort og invitasjoner med slips

I dag viser jeg noen helt enkle bordkort og invitasjoner 
med fotballslips, som jeg har laget til en guttekonfirmant :-)


Har brettet en skjorte av en stor hvit serviett, 
og pyntet med bordkortslips. 
Tøft, ikke sant?

Slipset er stanset ut med en die fra Papirdesign,
 og limt oppå to lag med kartong,
 sånn at det blir en liten farget kant.

Det finnes mange tutorials på bretting av skjorter på nettet, 
men jeg valgte denne varianten :-)


Invitasjonen er et enkelt svart ark, med brettet hvit skjorte,
 pyntet med fotballslips i klubbfarger.

 Invitasjonsteksten skal stemples på et hvitt ark, og limes på baksiden,
 så fort jeg får dette stempelet i hus:



Her har jeg brukt fotballark og klubbfargene til Raufoss IL,
 men slipset kan enkelt tilpasses konfirmanten,
eller den planlagte bordpynten ellers. 
Kan sikkert være kult med farget skjorte også, 
eller mønstret skjorte og ensfarget slips.  
Det er bare å boltre seg med det man liker best :-)

Disse er absolutt overkommelige å lage,
 og materialene er ikke kostbare.
 Invitasjonen er heller ikke veldig tung, 
noe som er lurt å tenke på, om den skal sendes i posten :-)

PRODUKTLISTE:
Ark:
                      Dies:                      


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...