Sider

14. juni 2018

Til Lykke...

Oisann!!!!
Her har det visst gått både vinter og vår siden sist.... 

Jeg har vært så heldig å bli spurt om å være med i
designteamet hos Papirdesign, så nå skal jeg prøve

å være litt flinkere med egen blogg også :-)

Denne måneden er temaet bryllup,
og jeg har kost meg med de lekre produktene,
og laget noen småting jeg skal vise frem i løpet av måneden.


Først ut er dette brettekortet, som jeg fant inspirasjon til
i Juni-nummeret av Ett Trykk.


Jeg liker godt at dette kortet kan stå av seg selv,
og dermed gjør seg veldig fint på gavebordet i et bryllup :-)

Mitt innlegg i Papirdesign-bloggen kan du se her :-)

Har brukt følgende produkter:
Dies:
Blomster:
Roser, hvite 1,2 cm 
Annet: 
Bånd bryllup, creme med gullskrift

Bazill kartong vanilla
Gullkartong fra Panduro
Litt tykk overheadfilm (plast) fra Clas Ohlsson
De små gullhjertene er stanset ut med en dies fra Spellbinders

Klem fra Rita

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...