Sider

18. juli 2016

Lar humla suse....

 Med radiomusikk, markblomster til pynt på bordet,
og "somlekoppen" fylt med kaffe, lar jeg bare humla suse...


Kosekrokmannen, Tassen og jeg
har hatt noen fine dager på hytta vår i Kvitfjell.

Typisk norsk sommer, med skiftende vær,
men vi har utnyttet de fine timene som har vært.
Og med litt godvilje, og en genser i bakhånd,
har vi faktisk inntatt alle middager ute på verandaen :-)

Ingen lange fjellturer denne ferien,
da mannen min fortsatt har
vondt i ryggen etter fallet for snart 3 uker siden,
men noen små turer ut i naturen har vi fått til,
for det er godt for både kropp og sjel...

I kveld koser jeg meg med rykende ferskt Ett Trykk nr 4/2016,
som kommer i salg fra 1. august,
og viser dere samtidig en bitteliten "sneakpeak"
av mitt GDT-bidrag... :-)

Vi er bare en snartur innom heimen,
før "Monsen og frue" farter ut på nye "eventyr"...
Ha noen herlige sommerdager du også,
så snakkes vi om en ukes tid :-)

1 kommentar:

Scrappelise sa...

Alltid koselig å lese litt i bloggen din Rita. Ha en fortsatt fin sommer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...