Sider

18. september 2014

Bare ulike farger...

Jeg har to venninner som har bursdag to dager etter hverandre,
og i år fikk de like gaver, bare med forskjellige farger...
Heklet håndkle, duftlys og håndkrem falt i smak :-)

I sommer har jeg kost meg med å hekle gjestehåndklær.
Fant oppskrift her på Drops Design sine sider.
På mine håndklær har jeg brukt 3 nøster Pelini fra pt, 
som er blanding av bomull og lin.

Her ligger håndklærne sammenbrettet,
slik at du kan se mønsteret bedre ;-)

Jeg pyntet to brune gaveposer fra Åhlèns,
med ark fra Panduro sine Tilda-blokker, 
en lekker kakeserviett, blondesløyfe og trehjerte.
Laget også en gavetag av de samme arkene.

Grønn variant...

Rosa variant...

Koslig å gi sånne litt hjemmelagde gaver til gode venninner;
og bedre sent enn aldri jenter :-)

Nå skal jeg pakke kofferten, og ut på eventyr...
Ønsker deg ei riktig god helg der du er ;-)

6 kommentarer:

Hilde sa...

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine gaven min <3

Berit sa...

Nydelige poser og lekre heklede håndklær! Så heldig venninnene dine er som får så flotte gaver :)
Ha ei fin helg :)

Dortesjs sa...

Absolutely beautiful both

Pinklady 68 sa...

Å, så fine gavesett!! Nyydelig absolutt alt sammen:-) To heldige venninner som fikk dette!
Ha en fin uke med mange fine eventyr:)

Klem Laila.

Karen Elise sa...

Så nydelige gaver! Du har heldige venninner!
:) Karen Elise

Elin sa...

For noen deilige gaveposer, slike gave er virkelig gull verdt! Kreativt og fra hjertet :) Adopterer ideen og tenker jeg må kjøpe litt papirposer med hank på ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...