Sider

1. mars 2011

Trappekort...

Dette kortet til svigerinna mi som fyller 50 år i dag,
laget jeg på Totentreffet i helga.
Tror egentlig aldri jeg blir lei disse trappekortene,
de gjør seg så flott på gavebordet!

Gratulerer med dagen Anne-Britt ;-)

Har brukt brun bazill kartong og mønsterark fra Pion Design.
Den herlige dama er et stempel fra Peten Design,
og er fargelagt med Promarker-tusjer.
Lekker fløyelsblonde og halvperler fra Kort&Godt
 og turkise roser fra Papirdesign.
Hjertet er laget med en gammel QK-dies,
og stempelteksten er også en av mine gode gamle favoritter.
Sommerfuglen er laget med en punch fra Martha Stewart.

4 kommentarer:

Hobbykroken sa...

Hei, og takk for sist.
Det var en super helg på totentreffet, og det blir nok flere treff på meg og nå...
Kortet ditt er helt fantastisk nydelig.

Ann Kristin

Mia sa...

Så stilig trappekort du har laget. Nydelig fargelagt motiv, med kule detaljer av perler og glitterlim.

I kveld braker det løs i OL-amfien, og her vaier et gul-blått flagg på balkongen. Jeg gleder meg som en unge til julaften. Tar du turen over Mjøsa?

Ha en fin dag :)

Hege sa...

Trappekortene dine er jo ALLTID flotte også Rita, så det er da ingen grunn til å slutte å lage dem heller??? Digger fargene dine på dette kortet! Sprekt!

Klem Hege

Heidi sa...

Så lekre farger du har brukt her!
Og kortet er aldeles nydelig:) Stilig motiv.
Klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...