Sider

30. desember 2016

Mine favoritter 2016...


Et lite tilbakeblikk på året som har gått,
og en liten collage med mange av mine papirprosjekter...

Har forsøkt å velge ut noen av dem som
"Mine favoritter i 2016"

Dåpskort til Ina Aurora

 Hockeykort til Sindre

Jeg laget både invitasjoner...

og bordkort til Marianne og Stian sitt bryllup i sommer

Flaske-tag til en ivrig Raufoss-supporter

Kjempestort lollipop-kort til min gode venninne Mona på 50-årsdagen

Et koslig lavendel-kort...

 En strikke-tag til ei god venninne

Et maskulint lollipop-kort med hatt og bart

 Koslige jule-merkelapper

Julekort med barkrans og kongler

 Og til slutt et "snowglobe shaker-card"

Har linket tilbake til innleggene på bloggen min,
om noen skulle ha lyst til å titte nærmere på noen av prosjektene.

Og sist, men ikke minst,
ønsker jeg deg et kjempefint og kreativt nytt år

med masse tid til hobby og kos.
Håper du fortsatt titter innom "kosekroken min",
og veldig hyggelig om du av og til legger igjen
en liten hilsen til meg også :-)

Klem fra Rita

5 kommentarer:

Tone K. sa...

Utrolig mye flott og inspirerende :)
Takk for inspirasjon i året som har gått. Gleder meg til å følge deg i 2017 også :)
Godt Nytt År! :)

MonaV sa...

Det ene er flottere enn det andre her Rita !!
Og det store lollipopkortet er min favoritt også, det var så moro å få, og det pryder scrapperommet mitt:):)

Kjersti sa...

Her var det mye lekkert - og masse inspirasjon å hente💞
Godt nytt år!
Klem fra Kjersti

Pinklady 68 sa...

Nydelige prosjekter alle som en i 2016:-)
Godt nytt scrappe år!

Klem Laila.

Synnøve sa...

Her var det bare sååå masse flott!!! Digger alt du lager jeg, og kommer nok til å følge deg trofast videre :) Godt nyttår til deg og dine fra meg og mine!
klem, Synnøve

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...